27/7-14: sommar

Värmen fortsätter och jag njuter med den.
Visst är det lite väl ibland, men då tar man en timme i källaren så känns det genast bättre igen.
 
 
Har blivit mycke bad i helgen vilket känns himla skönt. Och denna dagen var inget undantag.  Legat på handduk o slappat. Ätit melon och läst bok. Haft semester..fast den inte börjat.  
 
 
Vi pratade om den känslan,  och vi har känt lite så ända sen vi for utomlands.  Ja till Trondheim ni vet :) Känns bra. Bra att ha kunnat ta tillvara på fina dagar. 
 
 
Fotat små kryp idag oxå. En humla imorse på promenaden..
 
 
 
..och en liten fluga som kom o hälsade på en stund.
 
 
 
Rätt bra med mobilkamera måste jag säga. Vill ju fota mer med min canon men ids ju aldrig släpa med mej den. Dumt men sant.
 
Fotat badpojke oxå! 
 
 
 
Frågade om Baggis ville doppa tassarna, men svaret blev ett rungande nej :) 
 
Denna bilden är från i fredags.  Så himla vacker tycker jag. 
 
 
Vovven fick svalka sej på ett speciellt sätt igår oxå. Ni får se imorrn :)
 
Ligger på sofflocket på my lovely veranda och mår gott nu. Härlig svalkande luft. Så här ska kvällarna kännas. 
Underbart! 
 
Hoppas du oxå haft en fin helg. Måndagen står för dörren och det ska nog gå bra de med. Stråket är igång i Östersund inför Storsjöyran. Blir upp en sväng här nån kväll. Ska bli skoj! 
 
Kram på er! 
 
 

Kommentarer
Postat av: VERONICA - modeblogg

SÅ härliga bilder :) Ha en otroligt bra start på din vecka! Hoppas den blir grym! Kramar på dig ♥

Svar: Tack så mycket! Och detsamma önskar jag dej! Fortfarande fint väder så man passar på att njuta :)
Kram!
Malin Edlund

2014-07-28 @ 15:55:16
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0