8/7-14: skadad

Hade äntligen tid hos frissan idag. Som jag längtat!  Det ska ju alltid bli alldeles för länge mellan gångerna. 
Varmare idag än igår och där inne kändes det som en bastu. Och under skynket var det hett kan jag säga utan att ljuga.
 
Tänkte nästan ta av mej kläderna där o sitta naken ett tag. Huga...
 
 
Men det var bara att härda ut. Lite fika o skvallerblaska gjorde susen.
 
 
Sen handla mat, fråga på bolaget efter ett visst vin jag blev tipsad om o drack i Norge...fanns ej... :(  Sen hämta vovven. Hem o ut med honom. Svettas... In å äta, ..vovven ska ha mat...vovven vill ut igen...svettas...lägger mej ute i solen..bromsjävel terroriserar mej. Ggaaahhh...
 
När vi var ut andra gången så såg vi en fågel som inte mådde så bra. Höll på att skrämma slag på oss när den flaxade till där i gräset. Så jobbigt att se sånt där. Vad ska man göra...
 
 
Så vacker!
 
När vi gick tillbaka igen så var den vid vägen. Och där kom jag med en hund o en katt :/
Men det gick bra. De gick inte fram till fågeln.
 
 
Tittade på avstånd bara. 
 
Vackert väder som sagt. Blev åska o regnskur tidigare idag. Jag är badsugen! Kanske ska ta mej ett dopp senare :-) 
 
 
 
Skönt med sommar! 
 
 
Trevlig kväll på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0