12/6-14: throwback day

Japp, länge sen nu, eller hur? Men här kommer ett inlägg från förr igen.
Närmare bestämt precis 1 år sedan, och då var det dags för student för min dotter.
 
Minns så klart starkt känslan av alla kidsens studenter. Tårar som bränner bakom ögonlocken.. Man står där och ler och känner känslan inombords. De är så fina..så glada..förväntningsfulla.. !
 
Detta skrevs alltså den 12/6-13:
 
 

12/6-13: Student!

Grattis till världens bästa dotter idag! -för hon har tagit studenten, för hon har tagit studenten, ja hon har tagit studeeenteeen....fy fan va hon e bra!!!


<3


Vackert väder, glada miner, god mat, trevligt sällskap, ja en toppendag blev det!
Älskar dej min fina dotter!

Massor av blommor blev det, men de fick vi ta hand om. Lite väl tungt och smått ivägen vid flakåkningen. Så glad oxå för att alla kidsen har kunnat "gå ut" i strålande väder. För dagen innan o efter har kunnat bjuda på spöregn. Snacka om tur!

 

Lyckliga elever!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Grymt snygg mamma! Grattis till dotterns student.
En otroligt stor dag med många känslor, även hos mamma (i alla fall här hemma då jag lipade mig igenom sönernas student).

Svar: Tack snälla! Ja, ett år sen hon gick ut nu och ja ..många tårar blev det.
Men..det är ju tårar av glädje iaf :)
Trevlig dag!
Malin Edlund

2014-06-13 @ 22:28:09
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ja, då får jag väl säga bättre sent än aldrig till gratulationerna :)
Förstår inte att jag lyckades hålla mig från tårar på dotterns första avslutning. Brukade ju vara den som grät mest av alla förr. ;)

Svar: Tack snälla!Ja.. det brukar inte vara lätt att hålla känslorna i styr när det gäller kidsen heller.
Glädjen är stor! :)
Malin Edlund

2014-06-15 @ 22:10:07
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0