20/6-14: Midsommar!

Glad Midsommar önskar jag er alla fina! 
 
Dagen är här! Sill o pärer, krans i håret, dans kring midsommarstången. Bara ben med massa bus i, och klänning som smeker kroppen :-) Jordgubbar i stora lass!
Härligt!! 
 
Nu blir det kanske inte riktigt så..det med bara ben i klänning iaf.. Här blåser det rejält och termometern visar just nu 10 grader. (så pass..!)
 
Trotsar vädret, klänning ska på. Dock en vintrigare modell men det struntar jag i. Vi blir inomhus vad jag vet ;)
 
Dryck är inhandlat och efterrätt är fixat till vuxna o barn. Klart! Så nu hoppar jag i kläderna här och sen beger vi oss mot midsommarfirande.
 
Oj oj..just fått veta att de vi ska till blivit strömlösa... inte bra. Reservagregatet får hänga med oss :)
 
Ha en fin dag hörrni och även om vädret inte är på topp så får väl vi alla se till att vara det istället då, eller hur?!
 
 
Släng er ner bland blommor o bin ni med vettja! Njut! 
 
 
Kramisar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0