2/6-14: present

Igår när jag satt på mötet så fick jag ett sms med texten-nåt ligger nu i brevlådan..
Naturligtvis blev jag nyfiken ;)
 
Väl hemma så styr jag kosan mot lådan (som för övrigt är bra nog smutsig), öppnar och tar upp en presentpåse med ett paket i :) Va glad jag blev! 
 
Skyndar in och möts 'inte' av vovven. Hm.. visade sej att han var på sjön men Em o Je och fiskade gädda. Men först försökte U och hans morbror lura i mej att han stuckit från gården. 
 
Öppnar lilla paketet och läser så goa rader från min fina dotter! Blev så glad!! Och rörd, så klart ;) 
 
 
 
 
Älskar dej så fina Em! <3 Och stort tack igen! 
Sen satt vi ute på my lovely veranda jättelänge. Man vill ju sällan gå in o lägga sej när sommarkvällarna är på topp menar jag. Men surt efter..galet trött i morse. 
 
Idag hann jag njuta av solen en stund efter jobbet.  La mej ute o läste en stund. Så skönt att koppla av. Och ja..ensam till middagen så jag slog till med.. rabarberpaj :) Inte det bästa, men ibland får man! 
 
 
 
Har sen lyssnat på Sh'bam musik och memorerat steg. Vissa steg vill inte riktigt in i huvet på mej. Skrot-steg helt enkelt. Ska få låna en videokamera nu iaf så filmning ska ske. Huga..
 
Inte hänt så mycke mera idag..tvättat och hängt ut. Gillar det! Sen går jag runt med dumma-onda-foten. Den där smärtan vill inte ge upp. Provar smörja med voltaren men blir nog för sällan för att ge verkan tror jag. 
 
Duschdags, sen lite fika tror jag. Hungrig..nämen va konstigt ;-) 
 
Nattinatt på er alla fina! 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie G

Åh vad fint! :-)

Svar: Ja Emelie! Jag blev alldeles varm i hjärtat!
Malin Edlund

2014-06-04 @ 11:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0