26/6-14: kudden

Igår när jag skulle sova så fick jag besök av en lurvig en som la beslag på min kudde.
 
Alltså han sötingen, Alfons,  brukar alltid sova på golvet. Blir ju lite varmt annars. Men igår..
 
Skulle absolut upp i sängen och la sej tillrätta på mi kudde :-) 
Jaha..vart skulle jag ligga då? 
 
 
Så himla gullig! Och han somnade verkligen riktigt djupt. Började drömma där och så så gullig ut så vi fick kämpa för att inte skratta rakt ut.
 
 
Goaste lilla ulltussen! 
 
Han fläkte ju ut sej på rygg där och jag låg på sidan och kände att - ja det här känns bäst nu, men inte tillräckligt för att kunna somna..
 
 
Men..va gör man inte för att han ska ha det bra :)
 
 
Bästaste! 
Men ja, efter en lång stund så blev det för varmt för honom. Och jag kunde sova på min egen kudde igen.
 
:-)
 
Nattinattkram på er alla fina! 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, så söt! :D Kram

Svar: Tack! Ja visst är han?!!En liten prins :)
Kram!
Malin Edlund

2014-06-27 @ 13:19:32
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: bea

Aaawweeee!!! Klart godingarna ska ligga på kudden :) <3

Svar: Precis!! ;-) De bästa!!
Malin Edlund

2014-06-29 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0