27/6-14: Dans

Fredagen är här, så skönt! Och det vankas dans minsann, härligt de!
 
Det var inte igår jag var iväg o dansade, och inte i förrgår heller.. om ni förstår vad jag menar.. Känns så där - vad ska man ha på sej.. vilka skor.. kommer jag få dansa nåt... Men det får så lov att bli bra!
 
Det är Perikles som ska spela. De har funnits länge och jag har dansat till dem flera gånger. Blir kul att de ska köra på byns egna lilla dansbana Tallbacken. Det stället behöver "blomma upp" lite. Minns för "hundra år sen" när Pernilla Wahlgren var där och uppträdde med sina snygga dansare Emilio o Vito. Gud vad jag tyckte det var bra. Undrar hur gammal jag var då..
 

Hoppas iaf på en trevlig kväll med mycke bugg o fox :-)
 
 
 
 
 Dans, de e kul de! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0