4/6-14: träning

Ikväll körde jag mitt Sh'bam-pass igen. Riktigt skoj! Det var inte många där då det är många på Vårruset och så var det final på Ångespelet oxå.
 
Men de som var där körde gärnet! Jisses va vi svettades! Härligt! 
 
 
 
Jag filmade passet ikväll. Det måste ju skickas in för godkännande. Har inte kikat på det än... Kommer filma passet igen oxå så jag har lite å välja på innan jag skickar. 
 
Sh'bam är skoj! Och när deltagarna är glada blir jag glad! 
 
Imorrn är det 'fredag' hörrni. Här går veckorna undan minsann. Och byn får storfrämmande nationaldagen till ära oxå :-) 
Trevlig kväll! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Vad roligt, det där passet finns där jag tränar nu också. Ska ta och testat det någon dag!

Svar: Gör det! Gillar du dans och aerobics så gillar du detta :)Tala gärna om vad du tyckte sen :)
Trevlig kväll!
Malin Edlund

2014-06-05 @ 16:15:50
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0