5/6-14: musik

Torsdag, fast fredagskänsla. Jojo..! Inte dumt de inte.
 
Jobbar först men sen så ska jag njuta av ledighet. Ska försöka få till några blommor ute. Och jag vill köpa färg och fixa till våra slitna bro.
 
Härligt är det med musik. Och jag blir som oftast när jag gillar nån viss låt, helt besatt av den. Vill höra den om och om igen och så klart, dansa loss oxå!! :)
 
Dessa två gillar jag skarpt just nu:
 
First love med snygga Jennifer Lopez.
Vilken kvinna va?!
 

Vore häftigt att se henne live.
 

Sen är det denna låten. Do it again med Robyn. Och den körde vi ett pass till uppe i Åre på Workout Åre oxå. Jäkligt bra!
Önskar jag kom ihåg precis hela dansen.. nån som minns hela tro?
 
 
Så häftigt med kort frisyr. Tufft o snyggt! Önskar jag kunde våga.. Cool tjej!
 

Nämen nu..full fart mot helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0