8/6-14: teknik

Go'kväll på er! Dagen började i grått här, stora tunga moln. Men sicken kväll det blev, jättefint! 
 
 
 
Donat med nedladdning av danspass här och förflyttning av nerladdat från datorn till min mobil. Om ni nu tror detta gick smärtfritt så tror ni fel :(
 
Denna teknik alltså.. hur svårt kan det vara. Det skickas till och med en instruktionsfilm på 12 minuter så man ska förstå alla steg. Men..icke. Kommer liksom halvvägs och sen blir det stopp. 
Varför fattar jag inte bara? Skrot.
 
Ja ja, det lär väl lösa sej till slut. Hoppas jag.. När jag ska öppna i mobilen så går det inte..morr... saknar väl nåt program som jag inte vet om..antar jag.
 
Dammsugit här så nu kan man gå på golvet! Gudars va grus o damm det fanns här. Huga.  Har tvättat av bron nu oxå så ett steg närmare målning har vi kommit :-)
 
Em o Je kom hem i nya bilen oxå, jättefin!  Kul för dem! Och kul att vi fick träffa o surra med Ta som var hemma över helgen oxå. Ses ju så sällan nu då hon bor i Norge. Längtar tills vi ska över o hälsa på! 
 
Nu är himlen så vacker här. Alldeles ljusrosa o blå. Provade fota men nja..blev inge bra. 
Dessa sommarkvällar.. vill inte in o lägga mej. Vill vara uppe, ute..lyssna och bara ta in allt. 
Sommaren är kort!
 
 
 
Nattinattkram på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0