12/3-14: Sh´bam

Igår kväll var det dags för ett pass aerobics igen. Svettig hjärngympa med massa styrka och glädje! Love it!
 
Det var nytt pass för min del igår. Jag kände mej som en virrpanna där ett tag :) men bara skoj! Älskar verkligen känslan när man kämpar på så som man gör, och ändå eller trots det eller vad man ska säga, så har man så himla skoj. Och skönt att känna när det bara bränner i benen och i armarna.
 
Känslan skön..är ju helt annan efteråt. Efter maten man slukar direkt efter ett sånt pass, efter duschen när man fått smörja in sej med nån hudkräm som doftar gott. När man sen sitter i soffan hopkrupen och bara känner litet kryp i benen som är såå trötta. De e skönt de! :)
 
Nu är det dags oxå. Första prova-på-passet är inbokat. Så nu mina fina som vill testa Sh´bam -  kom till Moove på söndag kl.12,00 så kör vi!
 
Detta blir inte ett helt pass så som det ska köra senare utan ett test, ni och jag får prova på några låtar/danser.
För att förklara passet Sh´bam så kan jag säga att det är dance-workout.
Come as you are, leave like a star!
 

Alla kan vara med och dansa loss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0