12/3-14: tankar

Klurar på vilka låtar jag ska köra på söndag. Har ju tolv koreografier att välja mellan. Måste dit nån dag nu o välja. :)
 
Pirrigt känns det. Tänk va konstigt det är att vissa personer har sån tro på sej själva. De klarar vad som helst. Eller de tror de gör det iaf. Fattar inte hur det kommer sej att jag, och många mer, känner sån 'otro' på sej själv. Varför då? 
 
Vet att jag många gånger backar och inte tar för mej just på grund av att jag inte tror mej klara av saker. Var övertygad om att jag inte skulle fixa friskvårdsmassör-utbildningen tex. Men det gjorde jag ju! Fick plugga o öva som en dåre. Men vem måste inte det när nåt är nytt.. 
 
Men ändå stärks jag inte konstigt nog. Dumt. Mycket dumt. 
 
Jaja, får kämpa på och ta tag i nya utmaningar!  Har varit ledare i barn/ungdomsdans, haft lite step-up. Varit bugg o salsa instruktör både här i byn och i Sundsvall.  Det är ju inte helt nytt för mej. Men... 
Det där jädra men..
:-) 
 
Nu ut med vovve o sen en kopp kaffe i soffan! 
 
 
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0