14/3-14: lampan

Ja igår blev det gym igen. Tänk att jag tycker det är skoj. På riktigt! Glad för de ja! 
 
Och det är tur jag har lampan som driver mej runt på maskinerna.  Ingen dötid minsann. Påt bara! :-) 
 
 
Det kan ju annars bli så, kanske speciellt för oss tjejer, att vi går till gym tillsammans. Vi står o klurar vart vi ska börja. Surrar lite..surrar lite till..och själva träningstiden kryper.  Man ser ju oxå hur vissa, oxå oftast tjejer, måste kolla mobilen mer än en gång.. 
 
Detta är mina tankar om detta och kanske beror det på osäkerhet.  Så kände iaf jag mej ofta tidigare just i gym-miljön. Bättre nu,  tack o lov!!
 
Nu är det fredag hörrni! Härligt de! Och blåser gör det, som tusan..hoppas träden står kvar upprätt bara.
 
 
Go morron på er! Och grattis till mamma som har namnsdag! 

Kommentarer
Postat av: Maja Fridh

Hoppas du får en mysig fredag!

Svar: Tack snälla! Och det samma önskar jag dej!
Malin Edlund

2014-03-14 @ 17:54:28
URL: http://majafridh.se
Postat av: ctinas

Så himla roligt att gå till gymmet! Och ännu roligare är nästan att man FAKTISKT TYCKER att det är roligt haha! :D

Svar: Instämmer :-) Jag är glad att ä n t l i g e n känna glädje även på gymmet.:)
Malin Edlund

2014-03-16 @ 17:00:45
URL: http://ctinasunnegardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0