18/3-14: massage

Seg på morronen som bara den. Eller..segt att ta sej ur sängen. Sen går det ju bra.
 
Snön ligger kvar än. Fin dag idag när solen tittade fram.  Efter jobbet var jag seg igen. Ingen lust med nåt. Träningen hägrade, aerobics.  Tvekade en millisekund..men nä.. Klart jag skulle iväg! 
 
 
 
Och, man ångrar aldrig passet man gjorde :) 
Jättekul var det och kämpigt för benen. Skönt! Kämpigt för hjärnan oxå pga armarnas koreografi. Kul som sagt! 
 
Väl hemma smaskade vi i oss kebabkött och god sallad till. Så gott! Em o Je kom en sväng och vi surrade om mitt massagerum en del och U 'opererade' på Je hand. :)
 
Måste ju öva nu, fick en frivillig direkt! 
 
 
Älskar min nya bänk som jag enkelt kan höja och sänka. 
 
En träningshelg inbokad framöver nu oxå. Yes!!
Nattinattkram!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så trevliga bloggar du skriver !!

Svar: Tack snälla! :)
Malin Edlund

2014-03-18 @ 22:25:32
Postat av: Anonym

Ojdå,jag ville inte vara anonym......Inger Leufstadis

Svar: Hihi.. Hej Inger! Kul att du vill läsa och att du kommenterat här :)
Malin Edlund

2014-03-18 @ 22:27:41
Postat av: Caroline

Usch det är snö här med.. :(

Kika gärna in i min blogg om min vardag som innehåller mycket träning, tips, shopping m.m. :)

Svar: Ja.. men det är väl bara som det ska vara egentligen. Men snart är det vår, på riktigt!
Japp, jag ska kika in hos dej! :)
Malin Edlund

2014-03-18 @ 22:34:35
URL: http://carolinemalmborg.blogg.se
Postat av: Caroline

Sv: ja jag har provat dom flesta :) den blåa är samma som gula osv. Har haft både blå och gul som luktar tropiskt. Skulle testa en ny nu för att få mer volym men eftersom det är volympulver i blev håret som du sa tungt :( lite tråkigt men får väl tänka på att ha den längre från hårbotten nästa gång.

Svar: Precis. Himla bra är de iaf :)
Malin Edlund

2014-03-19 @ 12:21:12
URL: http://carolinemalmborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0