6/3-14: fixade naglar

Dagen igår försvann i ett huj..! Em o jag for fram i full fart för att hinna med inbokade tider här o var. 
 
Hade tid hos frissan båda två. Blev av med tråkig utväxt och blev av med nötta trötta slitna toppar. Så skönt! 
Du vet den där känslan när det gått föör länge sen sist saxen satt i håret.. den hade vi båda. Men nu, så bra så :) 
 
Sen skulle vi båda fixa naglarna oxå var det tänkt. Jättelänge sen jag gjorde det nu. Men tyvärr var det bara jag som hann med det igår.  Tiden går.. Men bara att boka in ny dag :) 
 
Valde lite glammiga naglar nu. Glitter minsann! Blev spetsiga oxå. Och långa.  Allt för långa. Herregud..jag fattar inte hur vissa klarar så långa. Jag har filat ner dem och gjort dem lite rundare i formen sen dessa bilder. Gillar dem bättre nu! 
 
 
Vi var hos duktiga Anny som håller till i Sörberge nu. Hon satte inte tippar denna gången utan gjorde nåt annat som jag inte minns namnet på men la gelé på pappersgrej vid nageln. Byggde direkt liksom. 
 
Sen hann vi med att hämta två sängbord Em beställt på Jysk och så sprang vi genom Ikea för att fixa fyra ramar. Pust.. Ingen hit att stressa där inte. Men måste man så måste man.
 
Idag är en annan dag..och mycke tankar finns  :-) Återkommer i ämnet! 
 
Måste packa oxå. Slalomhjälm tex!!
 
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman - Om livet på Cypern

Mycket fina naglar =)

Svar: Tack så jättemycket! Har dock filat lite på dem..ny bild kommer!
Malin Edlund

2014-03-07 @ 10:14:54
URL: http://mariebergman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0