8/3-14: Klövsjö

Underbara dag! Bra vänner, härligt väder och hyfsade backar. Lite isigt i vissa backar tyvärr. Annars bara bra! 
 
Just nu sitter jag och får massage av snälla Sonja här. Hur skönt som helst! Har ätit smaskig gulaschsoppa till lunch här och glass till efterrätt.  Tidigare fika med ost o kex. Vi har det rätt så bra med andra ord :)
 
Kolla här, härligt va?!
 
 
 
Och min nya hjälm o glasögonen funkar perfekt! 
 
Lägenheten här är jättenära backen. Tipp topp! Så himla skönt att slippa kånka prylarna långt. 
 
 
Där uppe åker Em o Je! Och de åkte neråt en omgång oxå :-) Det pallade inte jag. 
 
Va tyckte ni om Let's dance igår då? 
Jag tyckte rätt åkte ut! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0