18/5-14: ont

Trött i ledsna ögon.
 
Varit både en bra och dålig dag. Underbart väder, riktig sommarkänsla.  Så skönt att få ligga ute o sola och läsa klart min semesterbok - Sandmannen. Galet spännande bok. Rekommenderas!  Lättläst! 
 
 
 
Sen att bara så där..få veta att vi nu har en katt mindre här hemma, gjorde mej rejält upprörd och ledsen. Den som inte fattar det, känner inte mej det minsta. Så är det bara.  Inget jag orkar skriva om mer nu.
 
Måste sova nu. Vill inte egentligen.  Vill ut bara.  Ut och gå nånstans i sköna vädret. Titta på vackra himlen. 
 
 
 
Nattinattkram! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nämen.. Jag förstår kanske lite vad som hänt men jag hoppas att jag har fel.. :-(
Är själv sååå sugen på att skaffa katt, men vi får se... :-)

Kram Malin!

Svar: Ja..en mindre här nu. Borttagen utan min vetskap :(Djur är bäst!
Kram på dej!
Malin Edlund

2014-05-19 @ 13:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0