20/5-14: Åre

Snart är DEN helgen här. Den i Åre! Workout Åre 2014 :-)
 
Ska bli grymt skoj att få ta del av detta igen. Missade förra året av nån anledning, minns inte nu.. jo jag valde annan dansutbildning i Stockholm då. Så var det. Pengarna räcker inte till allt skoj. Tyvärr. Men nu är det alltså på g.
 
Vi är ett rätt stort gäng härifrån träningsstället Movve Ånge-Sundsvall. Känslan av att vara där på plats och se alla glada med alla olika stilar, syften och drömmar är härligt. Jag hoppas o tror vi får en skojsig helg. Glädje behövs!
 
 
 
Här är gänget härifrån förra året.

Mäktigt är det att se en hel stor sal fullproppad med massa människor som peppas av superduper instruktörer.

Jo, längtar nu! :-)
Kanske träffs vi där?!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hej just nu har jag veckans bloggar på min blogg. Gå gärna in och anmäl dig till tävlingen :)

Svar: Å..det ska kikas på!Må gott!
Malin Edlund

2014-05-20 @ 16:07:25
URL: http://jagkatta.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0