22/5-14: vädret

Men vilken dag! Men vilken kväll! Det är ju fantastiskt, eller hur?! Det är maj månad och 23 grader varmt när klockan 22 på kvällen. I like it! 
 
Vill inte gå in. Varit i Ovansjö på middag och prommis med vovvarna Alfons och Balo.  Trevligt! Alfons doppade tassarna i sjön, vilket var inte mindre än 19 grader varmt!! Balo badade massor av gånger. Tids nog törs nog vita tussen oxå. 
 
 
 
 
Denna natur :) 
 
Vi gick långsamt men på tillbaka vägen blev det nästan svettigt ändå. Jag är bara så glad att slippa frysa, som den fryslort jag är ;) och det har jag sluppit hela dan. På jobbet var det oxå varm, för varmt. Luften stod still.  Bläk. 
 
 
Jag har plockat fram lite kläder tills imorrn. Men..ingen riktig vart på mej. Som vanligt när det gäller packning.. Men jag hinner inte imorrn så ja..varför ligger jag här på my lovely veranda och slappar på sofflocket då för? 
 
Jo, det är så himla mysigt!  Vill ta tillvara på tillfället!  
 
 
Sommarkänsla!  
 
Imorrn mot nya äventyr, sussa sött, kram! 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Fina vi syns i morgon :)

Svar: Yes!! Idag syns vi och tänk va vi ska svettas o ha skoj om några timmar :)Nu längtar jag!
Malin Edlund

2014-05-22 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0