25/5-14: back

Så skönt att vara hemma igen. Borta bra.. heter det ju.
 
Men denna helgen...så jädra kul! Jag är så tacksam att jag hade möjlighet att fara och över min rumskompis och grannar, över trevligt umgänge o massa träningsprat med nya bekantskaper. Över att ha fixat massa olika pass och att min kropp inte ställde till nåt för mej ;)
Tacksam ska man vara! 
 
Nio pass har jag avverkat och jag skulle göra om dem allihop om jag fick nu direkt. Sån fantastisk känsla när allt bara stämmer, folket, instruktören, musiken och koreografin.. allt bara gör att jag fylls av endorfiner som gör mej hög av lycka. Toppenkänsla! Man kämpar o svettas, och lyckas ändå ta ut sej det där lilla extra, bara för att det är så kul. Love it! 
Önskar alla fick känna det 'ruset' nån gång.
 
Första passet var Body balance.  Jättehärligt. Lite som yoga men ändå inte. Mycket balans och att sträcka ut sej, andas o öppna upp. Skönt! 
 
 
 
Sista passet idag var Jive med härliga Annika Sjöö. Vilket energiknippe hon är alltså. Full fart! Och självklart kan hon lära oss dansa jive, hon har ju lärt Sveriges starkaste man :-) 
 
 
Visste först inte om jag skulle orka lyfta fötterna o kicka men när jag blivit varm så funkade det. Men kämpigt. Kände av ljumsken lite med, men det gick bra.
 
Träffade en tjej jag kursat med flera gånger oxå. Hon föreläste där, mer om det sen. Jätteduktig iaf! 
 
Väl hemma så fick vovven ett spratt av lycka när jag kom hem. Helt tokig! Han fick ett litet mjukdjur oxå så ja, jag var populär! 
 
 
Stort grattis säger jag till mamma idag oxå, morsdag är det! Och själv blev jag oxå grattad av finaste dotra mi o svärson! <3
 
Blev pizza till middag här och oj va mumsigt det var! Och nu kikar vi på hockeyn ute på verandan. 
Trivs nu. Känner glädje i kroppen! 
Kram på er alla fina! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0