27/5-14: blomma

Tisdag. Brukar vara aerobics men inte idag :(  Tänkte plocka in nåt annat med det blev inte heller. Kommer nya dar! 
 
Tänkt mycket på helgen i Åre. Så go känsla i kroppen. Härligt med alla jag träffat och all dans jag fått tagit del av. Önskar jag hade hela koreografierna filmade. Vill ju kunna dem :) och inte glömma bort dem.
 
 
 
Blev pasta till middag, mumsigt. Och med parmesan ost riven på. 
 
 
Visst har ni sett så vackra äppelträden är nu? Fotade lite idag och ska ut med riktiga kameran sen oxå. Kan säga att det surrade massor av alla fina humlor där. 
 
 
 
Vackert! 
 
 
Sommar! 
 
Och 'fredag' imorrn. Gillas! Ser fram mot en helg hemma nu. Massor att göra. Och nu dags för att bära möbler på sin plats. Mattan är nämligen lagd nu i vår gillestuga! 
 
Vi hörs, kram! 
 

Kommentarer
Postat av: LIENE

Fina bilder och din klänning är snygg!

Svar: Tack tack! Ja, temat på kvällen var glitter o glamour :)
Gjorde mitt bästa!
Kram!
Malin Edlund

2014-05-27 @ 19:26:03
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: pineapple resort

Härliga bilder och ÄLSKAR klänningen :D hihi

Svar: Tack så mycket! Ja det är lite speciell med alla paljetter :)/ Malin
Malin Edlund

2014-05-27 @ 19:40:31
URL: http://www.pineapple-resort.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0