31/5-14: inköp

Prommenix nr 2, av den längre sorten valdes av vovven. Jag ville åt ett håll. Han åt ett annat. Han vann.
Men..när det var dags att vända hemåt, då valde jag. Annars hade vi nog varit ute än :)
 
En liten söt fluga kom och liftade med mej oxå. Jag bar Alfons leksak, litet tufsigt lejon, och den gillades.
 
 Alltid kul att fota flugor tycker jag.
 
Mina söta gummistövlar var på och nog fick jag sug i kroppen efter att springa o hoppa i vattenpölarna.  Men jag 'höll mej' ;)
 
 
Handlade lite plock igår. Flaska att ha vatten i på bordet, 20kr på Rusta. Två ljuslyktor som ska få pryda bordet nere, men inte förrän det blivit vitmålat. Ett doftljus, luktar nytvättat! Några trosor och det bästa.. en snygg plånboksväska! Älskar färgen,  älskar designen och storleken, men priset var lite högt. Men men.. Jag är jättenöjd! 
 
Sen skorna, mjuka fina "mockasinerna". Brukar ha svårt att hitta skor som denna modell, som inte skaver mej på hälarna. Men dessa känns som om jag har sockar på mej. Jättesköna! 199:- på Skopunkten. Fanns bruna o rosa oxå! 
 
 Solen kikar fram nu på kvällskvisten och nu blir det ett dopp i poolen här :)
Trevlig kväll! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0