7/5-14: bilder

Go'kväll på er! Känner mej nöjd över att jag fixade ha Sh'bam-passet med härliga deltagare trots min jädra låsning i skulderbladet.  Och yes, jag har fått tid imorrn hos en väldigt duktig Eva! Så jag håller mina tummar att allt känns bättre i morrn o att jag slipper huvudvärken. 
 
Det funkar inte med tabletter heller med sån här huvudvärk.  Testade att ta en voltaren på lunchen men vettetusan om det märktes.
 
Ja måndag o tisdag spenderades ju i Bruksvallarna på gården Fjällbäcken.  Titta va fint ställe! 
 
 
Hur mysigt som helst! Vill ni ha en trevlig vistelse och GOD mat så rekommenderar jag er detta stället. Och inte bara jag. De har nämligen fått högsta pris för sitt ställe. Bara en sån sak! 
 
Liten skotertur blev det från bilarna upp hit. Tack fina Linda för skjutsen :)
 
 
 
Mysigt! 
 
Sen hade vi en fantastisk tre rätters middag med smaker som..ja, vet inte hur de ska beskrivas riktigt. Fantastiskt är nog ett bra val av ord. Det var verkligen himmelskt gott. Förrätten var kantarellsoppa med jämt-pizza :) Så god! Och de hade en senap i soppan som var den godaste jag smakat. Sen lamm till huvudrätt. Och alla som säger att lamm smakar ull, ni borde äta här. Mums! Sen en gammal klassiker till efterrätt,  som jag inte kan namnet på.. men sockerkaka i botten, bär, glass och marängtäcke uppepå. Oj oj..va vi åt! 
 
 
Fanns inget att klaga på.
 
Skoj hade vi och kursen var bra, men mer om sen senare. Sola hann vi oxå med! 
 
 
Fina dagar med härliga kollegor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0