13/11-14: torsdag

Torsdag är det. 
 
Och vilken torsdag sen. Det händer så mycket. Saker man vill skrika ut. Saker man bara vill glömma och framförallt saker man önskar ogjorda. Och saker man inte vill tro har hänt.
 
Men jag har även gjort saker idag som jag inte trodde jag skulle klara av. Och det känns faktiskt bra! 
 
Man säger ofta att det är bra att säga vad man tycker. Men det är inte alltid enkelt att verkligen göra det. Att stå upp för sej själv och sina åsikter. Svårt av olika anledningar. 
 
Har iaf tillbringat dagen i Sveg och jobbat med växeln. Läst in meddelanden.  Och gud va fånig jag kände mej. Huga.. Tur det går att göra om, om de tycker det låter skrot. 
 
Hann precis hem och hoppa i träningskläder för ett pass med mina härliga Sh'bamers! Ikväll var halva passet nytt och visst strulade jag lite,  men träning ger färdighet. Eller hur?! 
 
 
 
Dans är bara hur kul som helst ju! Disco och burlesque stoppades in ikväll :-) 
 
Sen hem till färdig go-middag och ett glas rött. Ett gott den här gången :) Tacksam! 
 
 
Nymålade bordet oxå! Och nya porslinet från Ullared. Like it! 
 
Vill lägga upp denna bilden oxå som avslut idag.
 
 
Kramar på er alla fina! Imorrn är det fredag.
Festligheter på g! 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Enström

Vilka snygga tallrikar.
Och vilket vackert talesätt!

Svar: Tack! :-)
Malin Edlund

2014-11-14 @ 09:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0