16/11-14: naglar

Lovade ju bilder sen invigningen hos Marie.
 
En fd kollega som tagit steget fullt ut att starta eget. Tufft, modigt och helt rätt av henne tycker jag.  Hon säljer Mary kay-produkter och håller nu på att utbilda sej inom nagel-världen :) 
 
Jag testade Marie då jag hade en pekfingernagel som höll på att släppa. Har ju annars gått på salong 2043 nu ett par gånger och varit nöjd. 
 
Höll till hemma hos henne och om jag minns rätt nu så var jag hennes sista kund just där. För dagen efter var det alltså dags för invigning av hennes egna lilla kryp-in i salongen. 
 
Det gick jättebra! Hon testade en ny variant hon inte gjort tidigare, vilket är bra. Träning ger färdighet! Tyckte det var underligt att de inte fick använda elektrisk nagelfil än i utbildningen.  Tar ju ett tag att fila annars..
Men jag blev nöjd iaf vilket är huvudsaken!  :-) 
 
Och hade ju en gräslig utväxt innan som ni ser.
 
 
 
Och nu blev det turkost på tipparna.
 
 
 
 
Invigningen var den 6'e och himla trevligt. Vi bjöds på både bubbel o snittar. Mumsigt! Hon har en perfekt lokal tycker jag iaf och jag är övertygad om att hon kommer stortrivas där! :) 
 
 
Önskar henne all lycka med det egna företagandet!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så stolt över vår vän Marie hon är super duktig.

Svar: Japp! :-)
Malin Edlund

2014-11-16 @ 23:27:12
Postat av: Anonym

Är så stolt över vår vän Marie hon är super duktig.

Svar: .
Malin Edlund

2014-11-16 @ 23:27:13
Postat av: Anonym

Gulle dig det tackar jag för 😊

Svar: Vassego!! ;-)
Malin Edlund

2014-11-16 @ 23:34:44
Postat av: Anonym

Gulle dig det tackar jag för 😊

Svar: .
Malin Edlund

2014-11-16 @ 23:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0