18/11-14: framsteg

Sitter här med en kopp hett vatten. Med ingredienser.
 
Det gjorde jag igår kväll oxå. Det sista jag gjorde. Sen somnade jag och ja.. sov väl inge vidare. Drömde massor. Brukar drömma, men nu var det mer än annars. Och vaknade 03.20 av att jag var galet kissnödig. Och svettig som en tok. Bläk. Jag hade ju inte bäljt i mej vatten. En vanlig mugg bara. Vad hände? Lovar att jag kissade ur mej nån liter där. 
 
Satt där helt brydd och längtade till sängen igen. Stöplade tillbaka och skulle lägga mej. Men.. jag fick faktiskt lägga en handduk i sängen. Var lite väl svettigt där. Läskigt.. jag veeet. Men så var det. The real life liksom :)
 
Jo men nu är det dags igen då. Muggen med ingefära i. Och ikväll toppade jag med lite pressad citron oxå. Älskar citron. Så gott! Vi får väl se hur natten blir då.. vill sova sött hela natten lång. 
 
Häck väck alla bacilusker!
 
Har lyckats ladda er nåt program så jag kunde få över bilder från min mobil till min mac oxå. Hurra för det! Man skulle gå in på www.android.com/filefinder för att "fixa ihop" en android-mobil och en mac. Framsteg minsann. Sen drog jag ut två bilder och fixade lite med dem. Sen helt plötsligt gick det inte att öppna den ena.. Alla dessa frågor.. Fattar inte heller hur jag ska kunna öppna upp dem i iphoto och redigera dem där..? 
 
Ville berätta om middagen jag bjöds på, jo bjuden blev jag allt! Men det blir imorrn ändå. Om jag inte lägger in ett inlägg till här innan jag somnar :) Man vet ju aldrig. 
 
 
Tv är på här nu. Fotboll. Nä.. orkar inte engagera mej känner jag. Annars brukar jag bli uppihejsan när jag väl tittar på fotboll. Men nä, skulle hellre se fler avsnitt av Big bang just nu =) 
 
Go´kväll på er!

Kommentarer
Postat av: daniella

Fin blogg :D Ha en fin kväll!

Svar: Tack snälla du! Och tack detsamma :)
Malin Edlund

2014-11-19 @ 04:00:58
URL: http://nattstad.se/honeyd
Postat av: daniella

Ha en fin dag menade jag :D *

Svar: Hihi.. same same.. Må bäst! :)
Malin Edlund

2014-11-19 @ 04:01:15
URL: http://nattstad.se/honeyd
Postat av: Annsoh

åh jätte fin! :D

Svar: Tack gulledu! ;)
Malin Edlund

2014-11-19 @ 14:20:10
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0