19/11-14: svar

Måste göra nåt. 
 
Bara sitter här nu. Less. Så många tankar. Funderingar. 
Hur har du det ikväll då tro? 
 
Ska ta tag i ett litet projekt med ett älghorn. Pappa har stått för skjutningen, och jag ska stå för piffet :) Har tänkt ut den perfekta platsen att hänga upp det oxå sedan när det är klart. 
 
Sov förresten väldigt bra inatt. Skönt! Jag skyllde den dåliga nattsömnen natten innan på ingefäran, och jag tyckte nu att det var just ingefärans hjälp som fick mej att sova bra i natt. Tänk va man kan svänga till det va. Vända kappan efter vinden.. 
 
Nu är det dags för kopp tre, kväll tre för denna lilla mugg med hett vatten, ingefära och citron. Gott!
Och vet ni vad, jag har inte ont i halsen längre. Bara lite kraxande kvar.  Men det talar jag bara om.. i smyg. 
 
 
Och är det nån av er läsare som vet och kan nåt om Tipser? Vänligen maila mej då! 
 
 
Liten söt vovve bjuder jag på kvällen till ära. 
Alfons, sötaste japanska spetsen ever! 
 
 
 
Nu ska den här donnan hoppa i lopplådan och sussa sött, så nattinatt på er alla fina! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0