2/11-14: hatt

Dagen har mest bestått av promenader känns det som.
 
Sov ut länge, väldigt skönt tycker jag.  Sen blev det en långprommis i Ånge, med hatt på dagen till ära. 
 
Gillar min hatt och fick även fina komplimanger för den. Himla kul! Men visst är det så, man känner sej 'konstig' när man har på sej nåt man inte brukar ha. Men jag vill fortsätta använda den.  Och andra! 
 
Funkar den?!
 
 
 
Det blev en fika på Tinas café med Elisabeth.  Himla trevligt! Önskar vi vore lediga och hade en lottovinst på kontot så vi kunde göra slag i alla våra funderingar :) 
 
 
 
Busat med vovven på gården. Det är så härligt att se när han blir alldeles till sej av glädje, över att jag vill kasta boll och gömma mej för honom. Söting är vad han är! 
 
Prommade i Ånge på kvällskvisten igen och då styrde vi kosan till Emelie o Jesper. Trevlans de att få kaffe o hemmagjord morotskaka. Mums säger jag bara!! 
 
 
 
 
Mötte upp U och sen har vi suttit här med Ta och kikat på Så mycket bättre som vi spelat in. 
 
Känner av skrothalsen igen oxå. Jädra halsmandlar. Om de ändå vore bortopererade..
 
Måste i säng nu. Men vill inte. Vill skriva på min berättelse..på min nya dator :)
Nattinattkram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0