23/11-14: bok

Haft en sån där stund idag. En stund i fåtöljen vid kaminen,  men en gosig filt runt benen och en bok jag fick när jag fyllde år. 
 
 
 
 
Så skönt att bara i lugn och ro få sitta och läsa till ljudet av en sprakande brasa. Inte dumt alls de. 
 
 
 
Läser Camilla Läckbergs bok Änglamakerskan.  Verkar bra än så länge iaf. Men måste säga att jag först tänkte på henne och exet Martin och de tre barnen.. men det lär väl inte vara menat så. Eller..
 
Har tränat lite Sh'bam oxå. Ingen rast där inte :-) Långprommat vovven. Lite kul när jag tänkt gå en viss runda och han tänkt nån helt annan. Och han visar det verkligen. Hänger i kopplet och ser så där jamen-snälla-matte-vi-kan-väl-gå-liiite-längre-va-snääälla- ut. Ja, då blir det så :)
 
Och, man ångrar ju inte promenaden man gjort, utan bara den som inte blev av. 
 
 
 
Nu är mina ögon bra grusiga här. Måste sova. Upptäckt att det vore toppen med ett besök hos frissan igen. Denna utväxt. Har ju lite köriga helger framför mej nu, så det måste klämmas in under veckan. Helst nu! 
 
Nattinatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0