27/11-14: Körkort

Idag var det en speciell dag minsann! 
 
Tim har äntligen tagit körkort!!! Vi är SÅ glada för hans skull. Nu är det gjort :-) 
Har varit lite smusslande här hemma då allt fick bli en överraskning för pappa U. Jag gömde undan brev här tex, som U letade som en galning. Jag bara - jamen det kommer väl fram, sluta leta nu nån gång.. 
Brevet var från Trafikverket så ja det var ju viktigt, men.. :-) Kul! 
 
Så nu är ännu en bil utlånad härifrån :) Kan tro det känns skönt att bara sätta sej i bilen och ta sej dit man sjäv vill utan att be o skjuts hela tiden. Härligt! 
 
-Varför står Mazdan i Hallsta?
-Em har Nissan och har inte bytt till denna ännu.
-Då tar jag den nu då..
-Ja just de ja, se till att ta körkort du först..
-Det har jag just gjort!!! 
 
Stort Grattis!!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag minns verkligen den frihetskänslan efter att allt var godkänt. :D Stort grattis till honom. :)

Svar: Ja, det är verkligen frihet :) Trevlig fredag!
Malin Edlund

2014-11-28 @ 11:27:13
URL: http://myawesomedays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0