28/11-14: Eftersom...

..mitt ena inlägg från förr som jag la in igår inte ville visa några bilder, så provar jag nu igen.
 
 
Detta är alltså från den 21 november 2013. En kväll med fina kollegor!
 

21/11-13: kollegor

En härlig kväll med fina kollegorna!
Vi träffades på Steam Club och åt 3-rätters middag med gott i glasen till.
 
Va skoj att bryta av veckan så här och göra nåt extra på en torsdag. God uppslutning och en bra kväll. Frågesporterna avlöste varandra och de innehöll allt från frågor om fåglar som får ungar i februari till någon finsk imitation av någon känd låt :-)
 
Lätt och svårt om vart annat. Jag gick och vann en av tävlingarna oxå! Bara en sån sak..klart kvällen var på topp då ;)
 
 
 
 
Fyra fina, speciella vinglas! Ska bli skoj att öppna denna kartong.
 
God mat serverades! Fisksoppa med saffran till förrätt. Fläskfilé med goood sås och glass i hembakade rån till efterrätt.
 
Andra vinnare fick små 'pokaler'. De var väldans va de kunde filmmusik.
Själv har jag noll koll.
 
 
 
 
Jättetrevlig kväll! Em fick agera taxi till mej ikväll. Tack snälla för det <3
Kallt som attan ute. Frös som bara den när vovven o jag tog kvällsprommisen.
 
 
 

Nu sova och halv arbetsdag imorrn. Sen iväg på nästa rolighet! :-)
Sussa sött och glöm inte krama varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0