7/11-14: firad

Började dagen med flera gosiga pussar från en glad vovve. Han var så där busigt glad, som om han oxå ville säga grattis till mej ;)
 
Blev en trevlig lunch med Linda o Elisabeth idag oxå. Tänkte sluta vid lunchen dagen till ära, men det sket sej ju som sagt. Blev att fara iväg på firandet senare istället. Himla bra kväll har jag haft iaf. 
 
 
 
Paket o blommor och jättegod middag på restaurang Saffran. Tipp topp! 
 
 
 
 
 
 
Och sen är jag SÅ glad över alla fina grattisar jag fått på Facebook! Det glädjer mej mer än jag trodde faktiskt :) Tänk att få krama om allihopa och säga tack på riktigt. 
Önskar det gick. 
 
Fick två speciellt fina grattisar till oxå. En från dotra mi och en från vännen Evakarin. Så gulligt! 
 
 
Så himla gulligt! 
 
 
Finfint minsann! 
 
Fin dag med andra ord! 
Pretty ok att fylla år! 
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0