9/11-14: kväll

Fars dag!
 
Visst kan vi, och ska vi uppskatta och tycka om våra fäder varje dag. Men idag var det specillet, lite extra så där på just Fars dag. Började med att skicka ett sms till min dotters far dagen till ära. Sen grattat min sambo och fortsatte med min svärfar och min egen far. Många grattisar! 
 
Och jag blev grattad igen oxå idag. Himla trevligt det här :) Finfina presenter från alla håll. Blir så glad! 
 
Det blir ett kort inlägg detta. Känslan i oss här nu är lite nedstämd då vi nåtts av att en bekant till oss gått bort. 
Detta liv. Det är verkligen så skört. Man kan inte säga det nog ofta, ta hand om varandra. Kramas. 
 
Vila i frid U G. 
 
Nattinattkram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0