10/10-14: bada

Men vilket ruskväder vi fått. Ska väl inte klaga egentligen då vi haft fint så länge. Men.. ja ni fattar :)
 
Härom morronen blåste det som bara den och jag tror de flesta löven gav upp och släppte sitt tag. 
Så här såg det ut vid poolen. 
 
 
 
Jag skulle gärna vara här igen - Copperhill hotelll i Åre. Härligt ställe minsann.
 
 
 
Och ikväll vore detta toppen, eller hur?! 
Bild från Facebook,  Masi Sverige reklam.
 
 
Ett gott glas rött är aldrig fel.
 
Men jag tror det blir sushi. Inte helt fel det heller.
 
Ska ge er ett tips på en himla bra hårinpackning sen. 
Nu, full fart mot helgen! 

Kommentarer
Postat av: Amanda Niclasson

SÅ härliga bilder!

Svar: Tack! Hihi..tycker jag med. Trevlig fredag på dej!
Malin Edlund

2014-10-10 @ 15:59:17
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0