10/10-14: inpackning

Jojo..fredagsmysvädret håller i sej minsann. Drippelidropp.
 
Jobbade till fem, kändes bra att gå då. Hunnit med det jag skulle. Sen hämta glad vovve hos föräldrarna.  Himla tur man har 'hund-dagis' :) 
 
Alfons var lite krasslig igår. Både dålig i magen och kräktes upp sin kvällsmat på mattan.. Men tack o lov bättre idag. Funderade i morse om det finns nåt som heter 'vård av hund' ...
 
Lagt en beställning på doftljus och doftpinnar idag oxå. Längtar tills de kommer. Men det är ju så svårt att välja bland alla dessa härliga dofter. Och stackars näsan blir ju alldeles trött o utmattad ;) 
 
Blev tillslut dofterna mullbär, vita snöbär och höstglöd. Lite av varje. Vill ha dem nu!!
 
 
 
 
Har donat på lite här hemma nu. Slängt in en tvätt och plockat en massa. Det värsta med städning, eller hur? Allt detta plockande. Ingen ände liksom. 
 
Varit ute o busat med vovven en sväng och väntar nu hem sambo så vi kan äta sushi.  Mumsigt de! 
 
Men hörrni, hårinpackning.
Jag är ingen tjej/kvinna som donar med massa smörjor och duttande hit o dit. Men denna gillar jag! Ibland känns ju håret väldigt torrt o risigt. I alla fall mitt. Men ett par, tre minuter med detta i håret efter en schamponering gör susen. Lovar! Fråga hos din frisör.
 
 
Nu tar jag ett glas vitt, Maria-vin så skål på er! 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Partyliteljusen är så bra!

Svar: Ja visst är de?! Har du nån favorit?
Malin Edlund

2014-10-10 @ 23:12:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0