2/10-14: kärlek

Ja då var det torsdag igen.
 
Alltså jag tycker jag skriver så mest hela tiden. Går det verkligen så här fort..?
Här ett inlägg från september förra året, inte så länge sen egentligen. Men.. jag minns dagen så väl. Blandade känslor kan man lugnt säga.
 
 

29/9-13: tomt

Åren går...liten blir stor....
Min lilla bäbis, min lilla tjej, min söta tonåring, min stora, duktiga, vackra, och mycket kloka dotter har flyttat hemifrån idag.
Blivit sambo med sin fina pojkvän. Så stort! Jag är så glad för deras skull. Så härligt att se och höra glädjen i deras ögon och ord.
...samtidigt vill jag skrika -kom heeem! Flytta aaaldrig ifrån meeej!
Men det är väl fullt naturligt. Jag är ju mamma :-) Till världens bästa!!


Lycklig tjej som fick nyckeln idag och sen vipps...packa, bära o konka :)

Jag älskar dej Emelie!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda-fotoblogg

Fina bilder!

Svar: Tack snälla! Kram!
Malin Edlund

2014-10-02 @ 18:22:28
URL: http://amandapaulinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0