24/10-14: grogg

Regnrusket fortsätter. Men varmare iaf. Alltid nåt. 
 
Fredag, de e skönt de som sagt. När man kan gå hem från jobbet och känna att japp, veckan är gjord. Det gick! 
 
Käkade fläskytterfilé till middag. Nytt recept jag fått av kollegan Linda. Jättegott! Lovar dela med mej. Det var lingonsylt i.. mums! 
 
Imorrn ska jag kika på en väska. Å va jag hoppas att den är så perfekt som jag tror den blir. Håll en tumme! 
Ni får fortsätta hålla den för mej till kvällen. 
Show imorrn :-) 
 
Nu myser jag bara på här i raggsockarna. 
Med en strawberry daiquiri i glaset. Så himla gott! 
 
 
Nu börjar Idol igen.. vem ska ut? 
Såg ni Molly på Helenius hörna nyss? Jättebra program tycker jag! 
 
Fredagskram på er alla fina! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0