26/10-14: dagen efter..

Gudars vilken seg dag. Eller det blev fel. Det som är segt är min kropp. 
 
Orkat med en kort promenad tidigare och en sväng in till mamma och pappa.  Men sen ville jag bara hem till soffan. Vill känna att jag har helg. 
 
 
Vackert med färgerna! 
Men kolla här, nån som lämnat väskan.. lilla prylen till höger i bild.
 
 
 
Det känns om man säger så, att det var show med Guldhits-gänget igår. Vi hade höstpremiär och med vår nya tjej, vilket gick strålande! Jätteskoj! 
 
 
 
Publiken var med på noterna och många fina ord efteråt. Det ger en härlig energi när man ser publiken sjunga och applådera med i låtarna. 
 
Mycket fix innan.. och en del tid av väntan. Vi fick även servera igår då de var lite för lite serveringspersonal. Men det är bara skoj tycker jag och publiken verkar gilla att det är vi som gör det. 
 
 
 
 
 
Kommer behövas folk dit framöver..! Tips till arbetssugna! 
 
Härligt gäng! Pigga o glada. Visst ser de tipp topp ut?! ;-)
 
 
Väl hemma i natten, nöjd o glad och dags för min sängfösare.
 
 
 
Aj oj..pust.. mina ord o känslor nu när jag rör mej ;-) 
Kram på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0