27/10-14: fuck cancer

Ser galan nu. Tillsammans mot cancer. 
 
Jag orkar nästan inte.. bara gråter. Tårarna vill inte sluta rinna. Jag försöker säga nåt till U men orden stockar sej.
 
Fy faan.
 
Det samlas in pengar. Så himla bra! 
8 av 10 överlever bröstcancer.  
 
Jag vill höra mera av sån statistik.  
 
Hörde i helgen om en kvinna som inte ville göra livmoderhalscancer-testet. Nu är hon drabbad. 
Tänk om det upptäckts tidigare...
 
Man kan inte gå och oroa sej hela tiden. Så klart. Men man kan försöka leva så bra som man orkar. Och man kan bidra till forskning. Och samtal kring detta vidriga. 
 
Ååå... tål inte höra att det inte finns tillräckligt med pengar.  Det kryllar av pengar som läggs på så himla mycke skit. 
 
Nä.. saknar.. Fuck cancer.  
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag instämmer! Fuck cancer!! Så fruktansvärd sjukdom :(

Svar: Ja.. känner att jag vill o behöver höra mer om människor som faktiskt klarar sej.Kram!
Malin Edlund

2014-10-28 @ 10:46:40
URL: http://fashionbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0