27/10-14: tankar

Tänk om...
 
Tänk om du skulle säga precis vad du vill imorrn.
Tänk om du måste svara ärligt på allt imorrn.
Tänk om du skulle stå upp för precis allt du tycker o tänker imorrn.
 
Bara en dag. 
Skulle du fixa det?
 
Jag tror det skulle vara väldigt svårt. Jamen tänk så här, alltid är det nåt du inte kan säga utan att såra eller så känns du obekväm för att du säger något ärligt rakt ut. Eller hur? 
 
Det ska ju alltid lindas in.. sägas på det eller det sättet till just den eller den pga hur personen är. 
 
Tänker på filmen Liar Liar där han faktiskt inte kan ljuga. Bara en enkel sak.. och du skulle uppfattas som en idiot om du bara måste vara helt ärlig. 
 
Hemskt, eller hur? 
 
När är lögner, vita lögner, små ändringar av sanningen eller små 'man behöver inte berätta allt' -meningar okej då?
 
Vad tycker du?
 
Strålande väder har vi haft idag. Jag har jobbat så tyvärr har jag inte kunnat ta del av den så mycket. Men skönt ändå med sol! 
 
Min syn efter jobbet.
 
 
Jag läängtar efter mitt paket nu. Har följt mailet från posten hela dan. Imorrn.. imorrn..!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0