11/9-14: naglar

Så himla nöjd över mina naglar. Och imorrn är det dags för första återbesöket just där.
 
Tycker ju att man ska vara helt nöjd när man går ut från salongen och det blev jag sist. Brukar få lite släpp här och där i stort sett direkt i vanliga fall. Men inte nu.
 
Nu är det högra långfingrets nagel som fått släpp, den som får det typ direkt.  Men nu har det tagit tre veckor. Himla bra de! Och har inte ens filat dem nåt.
Men..nu är de i längsta laget för min smak. 
 
 
Ska bli skönt att fixa till utväxten imorrn.
 
Nu ska jag snart på Sh'bam! Vart la jag skivan...
Hoppas på många danssugna deltagare! 
 
 

Kommentarer
Postat av: fotograferats.blogg.se

Jag har alltid sagt att jag ska ha ett jobb där jag kan ha fina, långa naglar, men det går inte så bra med det :)

Svar: Vad jobbar du med nu då?
Malin Edlund

2014-09-11 @ 19:30:37
URL: http://fotograferats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0