17/9-14: uscha

Jo ibland måste man dit. Fast jag inte vill. Fast jag tycker det är vidrigt jobbigt att sätta mej just där.
 
I tandläkarstolen. 
 
Hade känt ett tag att det 'kändes' lite mellan två tänder. Det har krånglat länge då det varit väldigt mycke för trångt där. Och nu fick det vara nog. 
 
Blev lite uppskrämd där då vi började snacka om rotfyllning och sånt.. fy.. då ringde jag direkt i rena paniken :) 
 
Nu var det inte så illa utan en tand fick lagas och det som gjort ont var tydligen mitt tandkött mellan tänderna. 
 
Det går ju rätt snabbt. Och med dubbel dos bedövning så överlevde jag :) 
 
Gissa hur jag var i ansiktet efteråt?! 
Och gissa hur liten jag kände mej när jag satt i väntrummet.
 
 
Men.. nu är det fixat för den här gången. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0