1/9-14: gurk-råtta

Växthus..det är bra att ha. Vill så mycket mera med det. Men ork och lust måste ju oxå infinna sej, gärna samtidigt,  för att nåt ska ske där.
 
Har iaf tomater o gurkor. Massa gurkor nu.. 
 
 
Kolla här! Sinnessjukt stoora.
 
Och tomaterna smakar godis minsann! 
 
 
Kan riktigt känna lukten av dem när jag ser bilden. 
Det är lyx att kunna hämta in grönsaker från gården.
 
Idag på lunchen hämtade vår lilla Humlan in nåt..som inte jag gillar att få in :( Men hon var SÅ stolt kisse när hon visade upp fångsten. 
 
 
Huga.. jag hämtade papper och slängde ut den. Allt medan jag berömde kissen för fångsten.. ;-) 
 
Ny vecka hörrni, nya möjligheter. 
Och september är här - höst.
Och..min Elisabeth är hemma!! :) 

Kommentarer
Postat av: Jennica

Huu...vilken liten läskig gäst.... :)
Men fina gurkor och tomater, jag tror jag koncentrerar mig på dem istället! :)

Kram!

Svar: Haha.. ja den där lilla råttan ville inte jag ha inne iaf. Hu..Kram!
Malin Edlund

2014-09-01 @ 21:48:31
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0