19/9-14: bubbel

Kom hem innanför dörren när klockan slog 20.00 ikväll. Puh... Lång dag.
 
Hjälpte föräldrarna med samtal med Telia. Och jag säger då bara de - Telia, anställ folk!! 
Alltså en kötid på 48 minuter. En köplats som börjar på 80. Och verkligen räknas ner en efter en... känns inte ok om du frågar mej om kundservice. Skrot är mitt tycke om det. 
 
Sen väl framme möttes jag av två väldigt trevliga operatörer. Tack för det! (annars hade jag blivit gaalen) 
 
Sen middag där, tack för det! Var jättehungrig då. Blev sen en prommis runt på byn igen. Tänk att hundar har så mycket att nosa på. Men det sägs ju att det är dom deras tidning.. och den måste ju läsas :-) 
 
Har ofta tur med detta med bajseriet. Vadå tänker ni nu ;) Jo, Alfons brukar ofta sätta sej o bajsa vid de uppsatta bajslådorna. Praktiskt då jag då inte behöver bära bajspåsen speciellt långt. Inte för att det är så jobbigt direkt.. men tack för det. Även ikväll :) 
 
Nu borde jag väl sitta i soffan och titta på tv kanske. Fredagkväll å allt.  Men jag poppar musik och har tagit mej ett glas rosé här. Och städar lite. Japp, på fredagskvällen.  
 
Får man ett ryck så är det bara att go with the flow liksom. 
 
 
Jamen skål på er då! 
..tralla la la..laaa... jo..det blir några danssteg här oxå.. haha..! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0