22/9-14: yrast

Jag undrar om jag var mest yr av alla i morse.
Min första mening var nämligen - är det fredag idag?
Tröttmössan på...
 
Kände mej inte alls utsövd utan riktigt så där jag-måste-få-sova-vidare-känsla i hela mej. Men vad gjorde väl det. Bara att hoppa upp de. 
 
Lämnade Alfons hos Em. Han fick ett litet ben och ville sen upp i sängen hos henne. Så mysigt. Hade gärna lagt mej jag med :) 
 
Vet ni vad, jo jag har rensat bort högen med kläder jag skrivit om. Hurra för mej!! Slängt mycket men rensningen kommer fortsätta lite till. Så himla skönt när man tar tag i det. 
 
Tänker på bajset vi såg igår.  Björn säger många. Alfons verkligen kastade sej av från spåret och krånglade sej över några stenar där för att stanna och lukta intresserat på av avbruten gren. 
Undrar just hur nära vi var ja...
 
 
 
Det var 0,3 grader imorse. Brr.. Höst minsann.
 
 
Hoppas månaden fortsätter med härliga dagar. 
 
Måndag! 
 

Kommentarer
Postat av: mot plus

ja nu e verkligen hösten här! =)

Svar: Ja.. brr.. men vacker höst iaf. Kram!
Malin Edlund

2014-09-22 @ 15:04:44
URL: http://motplus.se/
Postat av: Emelie Gulliksson

Var det björn så förstår jag att det kändes otäckt, men jag tror inte att ni behövde vara oroliga. :-) Björn är väldigt duktiga på att hålla sig undan!
Kram

Svar: Jo.. jag tänker oxå så. Men ändå.. tänk om vi hade sett den just där o då :)Kramen!
Malin Edlund

2014-09-23 @ 08:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0