26/9-14: skur

Och rätt som det var så kom det en skur.
 
 
 
Det var skönt att slappa lite på rummet innan utgång. Man blir ju rätt less på att sitta i buss om man säger så. 
 
 
 
 
Det blev middag, 2 rätters för mej på Drottninghof.  Mums va gott det var! Vi var ett rätt stort gäng som gick dit. Trevlig kväll.
 
 
 
Sen vidare till Dubliner för lite till dricka. Vi satt ute, hör o häpna. Men rätt som det var så bara vräkte regnet ner och kylan kom med det. Blev lite huttrigt. 
 
 
 
 
 
Himla skoj har vi haft iaf. Surrat om baugetter under kudden och poliser som flinar gott åt dumma kommentarer :) 
 
Galet mycke snutar här ikring by the way. Hm.. nåt speciellt busigt ställe tro? Såg till och med en husbil...som var en polisbil. Say what, liksom?! 
I varje fall en knasig syn för en norrländska som mej :-) 
 
Nu tillbaka på rummet och har krypit ner i hotellets sköna lakan. 
 
 
 
Sussa sött hörrni! 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Enström

Härligt! Ha det så himla kul :)

Svar: Tack! Det ska jag! Vilken butik ska jag inte missa nu då?! ;)
Malin Edlund

2014-09-27 @ 01:09:23
Postat av: Elisabeth Enström

ZARA!!

Svar: Jag var in! Handlade dock inte :(
Malin Edlund

2014-09-27 @ 18:41:42
Postat av: Ek

Roligt med miljöombyte :) tyckte mig se ett bekant plagg ;) Kul att ditt jobb anordnar såna events..

Svar: Ja, kavajen! Tipp topp :-) Jo det är verkligen uppskattat dessa resor. Vi hade gärna stannat nån dag till bara.
Finns ju så mycket man vill hinna med :)
Malin Edlund

2014-09-28 @ 12:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0