16/4-15: Hemligheten!

Nu äntligen! 
 
Det känns verkligen som 'äntligen' för mej nu. Jag fick veta det underbara redan på Alla hjärtans dag och ja, det var ett bra tag sedan nu det. 
 
Min fina dotter har alltid varit pysslig av sej och titta här vilket fint sätt hon presenterade detta på.
 
 
 
Jag är SÅ lycklig nu! Känns helt... galet.
Jag ska bli mormor-Malin!
 
Och denna bilden talar ju verkligen om det, även om man absolut inte kan tro annat heller när man ser Em ;-) 
 
 
 
Kärlek! <3
 
Längtar tills september nu ja!
 

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Men vad roligt, Grattis :)

Svar: Tack snälla! Ja det känns verkligen superduper roligt :)
Så spännande!
Malin Edlund

2015-04-16 @ 14:18:20
URL: http://mysweetsins.blogg.se/
Postat av: Emelie Gulliksson

Gud va roligt Malin!! :-D Grattis!!

Svar: Tack tack! Jamen tänk va, lillan ska bli mamma :)
Malin Edlund

2015-04-16 @ 14:28:38
Postat av: Christina

Härligt Malin! Å så fint presenterat!
Lycka <3

Svar: Tack! Ja härligt är ordet :)
Malin Edlund

2015-04-16 @ 16:33:40
Postat av: Gunilla Edlund

Grattis till dig som snart blir mormor och den nya eran i Ditt liv.
Jag lovar att det verkligen blir en ny tid där du kommer att vara både "tossig" och en klok coach till din dotter. Att hålla det första barnbarnet i sin famn är en fantastisk och härlig känsla.
Kramar och lycka till
/Gunilla

Svar: Tackar! Det känns redan fantastiskt, kan ju bara ana hur det blir sen :)
Malin Edlund

2015-04-16 @ 16:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0