18/4-15: den gröna

Har fixat ihop några röror som ska smakas av ikväll till lite kex. Hoppas det är gott! Isf bjussar jag på recepten sen.
 
Har gett mej ikast med mina muskler idag igen. Så jädra skönt. Jag och 'den gröna' liksom. 
Det behövdes köra lös lite då jag var öm sen i torsdags. 
 
 
 
Gjorde något nytt då nämligen.  Först hade jag mitt pass Sh'bam med härliga glada deltagare. Kände mej lite ringrostig då det var ett tag nu sen sist. Men det gick bra!
 
Sen, blev jag övertygad att stanna på passet direkt efter. Nämligen Body Combat. 
 
Jo jo... jag boxades och kickade för fullt och kämpade för att hänga på duktiga Therese.  Om man ändå vore vältränad som henne.. men det kan jag ju inte vara då jag inte tränar så mycket.  Thats it liksom. 
 
Skitkul var det iaf! Men det jag känner är att jag behöver mer muskler på min kropp för att inte 'bara slita', utan för att kunna ta del av träningen bättre. 
 
Mycke snack om träning det blev nu :) 
 
Senare ska jag tipsa er om.. ja en hemlis var det ju oxå :) Men först en sväng på affären.  Hunden har inge ben kvar att lördagstugga på. Funkar ju inte :) 
 
Vi hörs, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0