19/4-15: jaha..?

Blåser. Mycket. I dag.
 
Jag vaknar upp med en skrotförkylning som har intagit min kropp. Kul? Näe. 
 
Många är ju snörvliga nu men jag har ju trott att jag skulle klara mej, då jag hade skiten kring jul. Men vad är då detta? 
 
Så jädrans typiskt.. efter att ha tränat hårt så kommer halsontet. Varför? Nån som kan ge mej tips? Kanske behöver jag tillskott av något, eller.. ?
 
Köpt  hem nån ny halsspray som skulle vara bra. Testade igår kväll och nu i morse. Den får skynda på med hjälpen tycker jag. 
 
Köpte två blommor på affären  igår. Vill ut o pyssla på gården.. men orken finns inte nu. Och det blåser ju som bara den. Skrot.
 
Men jo, lite glädje måste ju till. Nån som ser nåt skojsigt här? 
 
 
 
Preciiiis det jag menade, har ju målat naglarna svarta :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0