29/4-15: bjuden

Hade sån himla tur igår.
 
Skulle hämta vovven hos Em efter jobbet. U jobbade, trots galen förkylning. Då frågar hon om jag vill stanna kvar och äta middag med dem. 
Jag behövde inte fundera länge på mitt svar :) 
 
Det blev korvstroganoff och ris med grönsallad till. Jättegott!  Och en mumsig bit cheesecake till efterrätt. Tack hörrni!! 
 
 
 
 
Lillmagen växer minsann! Man undrar o funderar så på vem h*n är. Längtar! Tänk att det nu är deras tur att vara med som det största - att bli föräldrar. Mysigt! 
 
Titta här vad vackert! 
 
 
 
Och kikar ni in här så får ni se fler fina bilder: eamh.devote.se 
(Måste lära mej hur man länkar riktigt) 
 
Härlig kvällspromenad tillsammans efteråt. Fin tid nu! 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du har tur, du. Korvstroganoff, vad GOTT. Måste vara hundra år sedan jag åt det. Bra tips :)

Svar: Ja visst hade jag?! Mumsigt var det, det enkla är bäst :)
Malin Edlund

2015-05-02 @ 18:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0